Допоможіть скласти речення зі словами: Земля, край, нація, родовід, патріот. На кожне слово має бути речення.

2

Ответы и объяснения

2012-01-23T18:50:32+04:00

мижевемо на най чаривниший планети земля.

кожен з нас э патриотом своэї країни

 

Лучший Ответ!
2012-01-23T19:01:06+04:00

 

Ми живемо на планеті Земля.

Наш рідний край багатий на врожай.

Українці насильніша нація.

Я патріот своєї Батьківщини.