Катер курсує річкою між двома містами ,відстань між якими 63км.Власна швидкість катера 15км/год,а швидкість течії-6км/год.Знайдіть ,який час витратить катер на один рейс туди і назад.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-12-01T20:03:14+00:00
63/(15+6)+63/(15-3)=63/21+63/9=3+7=10 ч
Комментарий удален
Комментарий удален
2013-12-01T20:04:39+00:00
1) 15+6=21 (км/ч) - по течению
2) 15-6=9 (км/ч) - против течения
3) 63:21=3(ч) - на путь по течению
4)63:9=7 (ч) - на путь против течения
5) 3+7=10 (ч) - на рейс туда и обратно