На склад завезли 3 т фруктів: яблук і апельсинів 2456 кг,а бананів і апельсинів 1370 кг . Скільки кг апельсинів, яблук і бананів окремо завезли до кладу.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-22T22:12:04+04:00



3т=3000кг, значит: 1)3000-1370=1630кг-яблок. 2)3000-2456=544кг-бананов. 3)2456-1630=826кг-апельсинов.

2012-01-22T22:14:11+04:00



3т = 3000 кг.

1) сколько кг бананов = 3000-2456 = 544 кг

2) сколько яблок = 3000 - 1370 = 1630 кг

3 сколько апельсинов = 1370 - 544 = 826 кг

Проверка: 825 + 1630 + 544 = 3000 кг.