Ответы и объяснения

2012-01-22T16:00:16+04:00

менеджер,престиж,ревизия,редикюль,стипендия,планета ,ремонт,тревога,жюри,молоко , телефон,карандаш.

Лучший Ответ!
2012-01-22T16:02:51+04:00

малина (безуд.гласная а)

машина (безуд.гл. а)

ягода (безуд.гл. о)

Россия (безуд.гл. о)

город (безуд.гл. о)

мороз (безуд.гл. о)

карандаш (две безуд.гл. а)

пенал (безуд.гл. е)

тетрадь (безуд.гл. е)

капуста (безуд.гл. а)