Допоможіть будь ласка!!!
Подані іменники чоловічого роду постав у родовому відмінку однини.

Трамвай, кінь, грім, клен, зошит, Дніпро, Буг, Андрій, карниз, університет, степ, біль,Кавказ, Кілометр, хлопець, крок,майдан, рід, відмінок, синтаксис, конус, роман, образ, персонаж, вітер, сум.


Помогите плиззз!!!
Представленные существительные мужского рода поставь в родительном падеже единственного числа.

Трамвай, лошадь, гром, клен, тетрадь, Днепр, Буг, Андрей, карниз, университет, степь, боль,Кавказ, Километр, парень, шаг

2

Ответы и объяснения

2013-12-01T14:22:08+04:00
Ось, хороший сайт.
http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/
вводиш слово у пошук і знаходиш)
Лучший Ответ!
2013-12-01T14:35:51+04:00
Трамвай трамвая     
кінь коня
грім грому
клен клена
зошит зошита
дніпро дніпра
буг буга
андрій андрія 
карниз карниза
університет університету
степ  степа
біль болю


дальше не встигла