Допоможіть ! Максим пішов по гриби вранці о 6год 40 хв, а повернувся лише о 2 год 25 хв вдень. Скількі часу він не був удома?

2

Ответы и объяснения

2012-01-21T20:33:08+04:00



2год25хв дня - це 14год25хв=13год85хв

13год85хв-6год40хв=7год45хв - Максим не був вдома

Лучший Ответ!
2012-01-22T00:55:28+04:00

пiсля полуденя 2год25хв це- 14год25хв(або 13год+60хв+25хв= 13год85хв)  1год-це 60хв,  звiдси:

1) 13год 85хв-6год40хв=7год45хв(Максима не було удома)