Велосепидист,рухаючись зі швидкістю12км за год,проїхав відстань між двома містами за 5 год.Повертаючись,він проїхавту саму відстань за 6 год.Зякою швидкістю їхав велосепидист,повертаючись назад?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-30T15:33:26+04:00


12*5=60(км) - відстань
60:6=10(км/год) - швидкість на зворотньому шляху
2013-11-30T15:33:51+04:00
12*5:6=10 км/час - скорость велосипедиста на обратной дороге