Ответы и объяснения

2013-11-28T22:08:32+04:00
НІжить вухо притишена музика .
сонце схоже на згасаюче багаття
стоїть на порозі усміхнена мати
Гарна погода на дворі 
Чудовий сніг випав на землю
Лучший Ответ!
2013-11-28T22:09:34+04:00
Освітлена сонцем кімната здалася Юркові казковою
Наче зачарований велетень, стояв ліс
Людина народжена для щастя
На стіл було подано декілька страв
Багато слів написано пером
Яскраво зеленіли змиті дощем хліба
 Стоїть налитий синню день