Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • nunny
  • главный мозг
2013-11-28T18:12:04+04:00


1 disobeys 2 unpacking 3 unwrapping 4 displease 5 misused 6 disapproved 7 mispronouncing 8 discover 9 dislike 10 unlock 11 disqualified 12 unfolded 13 discontinued 14 misplaced 15 disconnected 16 disagree 17 misunderstood 18 discontinue


2013-11-28T18:34:04+04:00
1. disobeys
2. unpacking
3. unwraping
4. displease
5. misused
6. disapproved
7. mispronouncing
8. discover
9. dislike
10. unlock
11. unqualified
12. unfolded
13. discontinue
14. misplaced
15. disconnected
16. disagree
17. misunderstood
18. discontinue
пока как-то так. сейчас ещё подумаю