із двох міст, відстань між якими 580 км , одночасно виїхали назустріч один одному два автобуси , що зустрілися через 5 год. швидкість одного авт. склала 56 км/год. якою була швидкість другого ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-18T21:40:42+04:00



1)56*5=280км-проехал один автобус. 2)580-280=300км-проехал второй автобус. 3)300:5=60км/ч-скорость второго автобуса.

2012-01-18T21:48:57+04:00



1)яку відстань подолав перший автобус за 5 годин?

56*5=280 км

2)яку відстань подолав другий автобус за 5 годин?

580-280=300 км

3)швидкысть другого автобусу

300:5=60 км/год