Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-18T18:29:42+04:00



Настала сніжна зима. Повітря стало морозне й холодне.Дерева вкрились  в білі плаття.А річка покрилася льодом.Діти з радістю граються в сніжки і ліплять снігову бабу.

2012-01-18T19:30:45+04:00



На дворi дуже холодно, тому що зараз зима. Зимою дiти граються зi снiгом. Зимою дуже багато вихiдних та канiкул. Моэ улюблене свято зими це - Новий рiк. Я дуже полюбляю зиму, але дуже багато хворiю.