відредагуй словосполучення : опанувати знання, вибачаюся перед тобою, люба мелодія, мішали працювати, йому везе, старі шпалери

2

Ответы и объяснения

2013-11-27T19:18:07+00:00
Оволодіти знаннями,заважали працювати,йому щастить,багатодітні шпалери, це я так думаю)
Лучший Ответ!
2013-11-27T19:21:22+00:00
Отримувати знання,прошу в тебе вибачення,будь-яка мелодія,заважали працювати,йому щастить,зношені(або попередні) шпалери