обчисліть масову частку кожного елемента в кальцій карбонаті CaCO3? Срочно

2

Ответы и объяснения

2012-01-17T21:56:19+04:00

M(CaCO3)=100  w(Ca)=40:100=0,4(40%)

                       w(C)=12:100=0,12(12%)

                       w(O)=100%-(40%+12%)=48%

                      

Лучший Ответ!
2012-01-17T21:59:45+04:00



CaCO3

w = Ar(X) * a       * 100%

      Mr вещ-ва

Mr(CaCO3) = 40 + 12 + 16*3 = 100

w(Ca) = 40 * 1      * 100% = 40%

              100

w(C) = 12 * 1       *  100% = 12%

              100

w(О) = 16 * 3       *  100% = 48 %

              100