Знайти по 4 спільнокореневі слова до слів зброя, місто Провідміняти ці слова

2

Ответы и объяснения

2013-11-26T12:10:40+00:00
Зброяр, озброєння, озброюватись. Місцевий, містечко, міський.
Лучший Ответ!
2013-11-26T12:26:05+00:00
Місто -  передмістя, містечко, містечковий, вмістити, міст, місток, місточок.Зброя - зброяр, озброєний, озброєння, озброюватися.МІСТОН.в.-місто.Р.в.-міста.Д.в.-місту.З.в-місто.О.в.-містом.М.в.-(на) місті, (на) містові.К.в.-місто.ЗБРОЯН.в.-зброяР.в.-зроїД.в.-зброїЗ.в-зброюО.в.-зброєюМ.в.-(на) зброїК.в.-зброє.