Ответы и объяснения

2012-01-14T21:43:33+04:00

Відпочинок серця краще всьго забезпечує робота розуму

Слово не горобець -вилетить не спійиаєш

Правдиве серце- головна зброя істини.

Лучший Ответ!
2012-01-14T23:08:40+04:00

У великої людини два серця - одне спливає кров'ю, інше стійко терпить.

Серце зроблено з тканини, яка дуже легко розривається і дуже легко лагодив.

Людське серце не знає меж, людський розум обмежений

 Слово - тінь справи.
Виражай смертними словами безсмертні речі.
Менше скажеш слів, швидше справиш справу.