Твир роздум на тему "Не бiйтесь заглядати у словник.. "

Даю очень много пунктов не за копию с интернета!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-14T20:33:53+04:00



" ...Це красивий яр, а не сумна прірва". 

Не можливо називатися культурною людиною, не знаючи своєї мови. А ось в цьому нам помічниками стануть словники. Фразеологічний , наприклад, допоможе зробити нашу мову красивою та живою. Завдяки фразеологізмам вона може почати виблискувати веселкою, бо наш народ над цим працював не одне століття. А в деяких ситуаціях навіть підскаже, як діяти. Етимологічний пояснить чому, слова виглядають саме так, як їх  вірніше застосовувати, де вони будуть більш доречні. Наприклад, витинанка - це зовсім не людина, яку витинають, виганяють, а вызерунок.  Тлумачний словник розтлумачить коротко та зрозуміло значення слів. Мены здається, слово "видолати" буде доречнішим у довгоочиківанній важкій справі, ніж подолати. Для мене стало відкриттям, що "лава"-це не тільки місце для сидіння й маса з вулкану, а й спосіб шикування в шеренгу.

Я вже не кажу про словники перекладів, без яких неможливо написати листа чи твора на чужій, чи не зовсім рідній мові. А ми ж живемо у країні де своя мова для багатьох ще залишається малознайомою.

Словник епітетів розкаже про все, конкретизувавши його на всі боки. Наприклад,  бажання буває безтямне, полум"яне, шалене, щемливе й так декілька десятків епітетів.

Всих словників в одному маленькому творі не опишеш. Але те що вони край потрібні любій розумній та освідченній людині, думаю, зміг довести. 

2012-01-14T22:10:42+04:00



Не знаю чому, але я маю велику любов до книг.В тому числi це й словники.Поринаючи в них з головою, я бачу перед собою  новi гранi ношоi барвистоi мови ,розумiю ,що я ще так мало знаю i скiльки я можу для себе вiдкрити.

З кожноi сторiнки словника я дiзнаюсь ,напевне, бiльше ,нiж в невеликого художнього твору в кiлька десяткiв сторiнок.Але як же iх багато i як же хочеться осягнути всi.Тож не бiйся заглядати в словник та поповнювати свiй лексичний запас ,всього лиш тримаючи в руках маленьку книжечку,що знаэ i готова подiлитись знаннями з тобою!