На пагорбі гралося кілька мавп. Третя частина мавп гралася біля підніжжя пагорба, а решта шість- на його вершині. Скільки всього мавп гралося на пагорбі

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-14T16:02:21+04:00

Оскільки третя частина гралася біля пагорба, то то дві третіх гралися на вершині.

дві третіх = 6 згідно умови, тому на одну третю припадае 6/2=3.

Тоді 3*3=9.

Отже всього було 9 мавп.

2012-01-14T17:14:24+04:00



1-1/3=2/3

2/3 - 6

1 - х

х=1*6*3/2=9 мавп всього