7а+5, взагалі-то. Оскільки мінус і мінус дають плюс. Математики.
))) Вы правы )))
І всі одразу повиправляли АХАХХА. Мило, що ще сказати.
у димы вроде сразу было 7, по крайней мере я застал 7, потом появился Ваш комментарий
Хіба? Я перечитала відповіді, інакше б не писала. Можливо і пропустила - і таке буває.

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2013-11-23T20:27:25+00:00
Лучший Ответ!
2013-11-23T20:29:15+00:00