Між деякими цифрами постав знаки дій або дужки так,щоб отримати правильну рівність. 2 ? 2 ? 2 ? 2 ? 2=28 ; 5 ? 5 ?5?5?5=31; 3?3?3?3?3=37 ; 4?4?4?4?4=48.

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-01-10T23:58:33+04:00

(22+2)+2+2=28,

(5*5)+5+5:5=31

33+3+(3:3)=37,

(44+4)+4-4=48.

                        

Лучший Ответ!
2012-01-11T01:20:08+04:00



2+2+2+22=28

3/3+33+3=37 

4*4*4-4*4=48 

5/5+5*5+5 =31