Записати придуману відповідь хлопчика на зауваження батька.

Про що цікаве ти довідався сьогодні в школі?-запитав тато сина.

- Ми сьогодні працювали в комп"ютерному класію.Це так цікаво!Я вже навчився набирати слова та речення,виправляти допущені помилки,- захоплено відповів син.

-Це прекрасно, синку! Але було б ще,краще, якби ти помилок не допускав.

-Татку,це я.....

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-22T22:47:32+00:00
Татку,це я тіьки вчуся,щоб у майбутньому зовсім їх не допускати,навіть у зошиті.
2013-11-23T00:11:32+00:00