Обчисліть, користуючись відповідною формулою зведення:

1) cos45(градусов)

2) tg240(градусов)

3) sin 120(градусов)

4) ctg210(градусов)

5) cos150(градусов)

6)tg225(градусов)

7) sin 150(градусов)

8) ctg 240(градусов)

2

Ответы и объяснения

2012-01-06T20:42:25+00:00

1) корінь з 2/2

2) корінь з 3

3) корінь з 3/2

4) корінь з 3

5) корінь з 3/2

6)1

7)1/2

8) корінь з 3/3

 

Лучший Ответ!
2012-01-06T20:54:11+00:00

cos45⁰=√2/2;    tg240⁰=tg(180⁰+60⁰)=tg60⁰=√3;  sin120⁰=sin(90⁰+30⁰)=cos30⁰=√3/2;

 

ctg210⁰=ctg(180⁰+30⁰)=ctg30⁰=√3;  cos150⁰=cos(90⁰+60⁰)=-sin60⁰=-√3/2;

 

tg225⁰=tg(180⁰+45⁰)=tg45⁰=1;  sin150⁰=sin(90⁰+60⁰)=cos60⁰=½;

 

ctg240⁰=ctg(180⁰+60⁰)=ctg60⁰=1/√3.