Виділить речення із сурядним і підрядним зв'язком: А)Сонце й повітря лоскочуть щоки,а зелень ялинкових гілок виглядає з-під снігу так свіжо. що здається, надворі стоїть весна, одягнена в білі шати. Б)Минає літо, осінь вже бреде, лісів багрянець торкнув вересневий,i пахне чебрецем,i листя де-не-де, кружляючи, лягає під дерева; В) В ті дивні дні,коли мої штани iще тримались на однiй пiдтяжцi, я все нiяк доперти не мiг, що крутиться земля, мов куля кругла. Г)Варто писати про нашi села й мiста, про нашi вулицi, треба називати їх справжнiми iменами, щоб у людських серцях рiдна земля оживала, щоб чоловiк, уперше потрапивши на те чи iнше мiсце, безпохибно пiзнав-ось вiн,той край, про який читав.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-28T16:01:08+04:00

А) сурядне.

б) сурядне.

в)підрядне.

г)підрядне.

2011-12-28T16:13:06+04:00

А) сурядне.

б) сурядне.

в)підрядне.

г)підрядне.