Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-28T10:53:44+00:00

                           Любий друже!

Хочу привітати з чудовим святом Нового Року. Вітаю від щирого серця тебе та твоїх рідних з Новим Роком,бажаю щастя,здоров*я ,більше посмішок і гарного настрою, кохання та здійснення всіх твоїх бажаннь .

                                     З Новим Роком!

2011-12-28T12:10:38+00:00

1)

Хай Новий рік ввійде, як казка,
У вашу затишну оселю
Й наповниться вона теплом і ласкою,
Достаток килимом постелиться.
Зоря Різдва, мов світло ліхтаря,
Нехай веде вас до Христа,
І у вашім домі хай царять
Здоров’я, радість, доброта.


2)

Хай поможе вам Всевишній
Так примножить свої статки,
Щоб були в сім"ї достатки!
В сейфах-злитки, в погребах-вино і сало.
Щоб у хаті і коморі те, що треба, тей стояло!
День за днем, і крок за кроком...
З новим щастям, З Новим Роком!