Уяви,що калина подарувала тоби свое намисто.Яким воно могло б бути?Описати калинове намисто.

2

Ответы и объяснения

2011-12-27T19:51:34+00:00

Намисто  не мов живе. Таке яскраве та тепле, бо сонце зігрівало його  увесь ранок. 

Лучший Ответ!
2011-12-27T20:07:27+00:00

Я одного разу побачила калину. Полила її, а калина віддячила мені подарувавши  своє намисто.Її намисто було яскраво-червоне і сяяло неначе сонце. Я дуже зраділа такому подарунку!!!