Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-19T00:06:19+04:00
Видільна система нематод. У нематод усі кліини організму доправляють відходи до порожнинної рідини . Звідти іх поглинають дві великі клітини ,розташовані на черевному боці тіла.Через отвори у покривах тіла шкідливі речовини видаляються назовні.
Читай параграф,там все написано :)
2013-11-19T00:07:56+04:00
Нематоди - паразити людини і тварин. Видільна система представлена видозміненими шкірними залозами