Знайди прикметник, утворений за допомогою суфікса:

а) густий;

б) літній;

в) гострий.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • KAG
  • середнячок
2011-12-21T20:01:39+00:00

б)літній(літ-корінь,н-суфікс,ій-закінчення)

2011-12-21T20:05:24+00:00

а) густий-густ-корiнь, ий-закiнчення;

б) літній-лiт-корнь, н-суфiкс, iй-закiнчення (прикметник утворен за допомогою суiфкса.

в) гострий-гостр-корiнь, ий-закiнчення.