Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 28см, а бічна сторона - 10см. Знайдіть основу трикутника.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-18T19:35:09+04:00
Периметр трикутника дорівнює сумі його сторін
Бічні сторони рівнобедреного трикутника однакові
28-10*2=8 (см)
2013-11-18T19:36:52+04:00


У равнобедренного треугольника боковые стороны равны,
10*2=20см- длина боковых сторон
28-20=8см- основание