Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-21T15:07:24+04:00



Сьогодні я прожила день не марно. Чому? А тому що  вранці, коли поспішала до школи зустріла стареньку , що несла важку сумку. Я допомогла їй  і бабуся подякувала мені. А після уроків я нагодувала  маленьке кошенятко, яке жалісно нявкало  біля мого будинку. Я налила йому молока. Воно напилося  та почало  голосно мурликати. У мене настрій був чудовий! Як же небагато треба для щастя!

2011-12-21T17:39:18+04:00



Я завжди допомагаю батькам, друзям, старим і малим. Я ніколи не відмовлюсь від допомоги собі і допомоги іншим. Сьогодні я допоміг(ла) бабусі донести сумки до її будинку. Також я допоміг(ла) матусі помити посуд і поприбирала у себе в кімнаті. Зробив(ла) уроки. Отримала гарні оцінки і доглядала за малим братиком поки тато з мамою їздили у місто.