із двох пристаней,відстань між якими 96 км,вийшли одночасно назустріч один одному 2 теплоходи.Один із них ішов зі швидкістю 26 км/год,другий-22 км/год.Через скільки годин теплоходи зустрінуться?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-20T17:36:22+00:00



1)Швидкість обох теплоходів разом

26+22=48 км/год

2)через скільки годин зустрінуться?

96:48=2 години

 

 

2011-12-20T17:40:01+00:00



1)26+22=48км. в час-общая скорость теплоходов. 2)96:48=через 2 часа теплоходы встретятся.