виписати в 3 стовпчики ; зарядку, зарядки.лужок.лужечка.людям. народу1)слова близьки за значенням (синоными)2)слова які різняться тільки закінченням 3)спорідненні (спільнокореневі)

2

Ответы и объяснения

2013-11-18T16:49:45+04:00
1)людям, народу
2) зарядку, зарядки
3) лужок, лужечка
Лучший Ответ!
2013-11-18T16:55:50+04:00
1)людям,народу 2)зарядку,зарядки 3)лужок,лужечка
моя найкраща??визначте це будь ласка і я вам віддячу на профіль!!!!!!!,