Кімната має розміри 8м,7м і 3м. Знайдіть площу стін,які неопхідно пофарбувати ,якщо площа вікон і дверей становить20% від площі стін

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-19T21:57:26+00:00

кімната має форму прямокутного паралелепіпеда, отже необхідно знайти площу бічної поверхні за формулою

S=2(ab+ac+bc), де a,b,c - виміри паралелепіпеда (кімнати)

S=2(8*7+8*3+7*3)=2(56+24+21)=202

від загальної площі стін віднімемо площу вікон та дверей, яка складає:

20% від 202, а це

202*0,2=40,4

отже 202-40,4=161,6 площа стін що необхідно пофарбувати

 

2011-12-20T00:30:21+00:00

кімната - прямокутний паралелепіпед, а площа поверхні S=(a*b+a*c+B*c)*2=(8*7+8*3+3*7)*2=101*2=202  (см^2)
  202:100*20=40,4 (см*2)-площа вікон та дверей

 202-40,4=161,6(cм^2) площа стін ,які необхідно пофарбувати