Match the prefix with a world. One is odd out.

1) il

2) re

3) sub

4) ex

5) un

a) write

b) wife

c) legal

d) titles

e) comfortable

f) turtles

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Dag
  • хорошист
2011-12-19T21:14:32+04:00

il+legal=illegal

re+write=rewrite

sub+titles=subtitles

 ex+wife=ex-wife

 un +comfortable=uncomfortable

 

 Turtles - лишнее слово

2011-12-19T21:19:33+04:00

illegal

rewrite

subtitles

 ex+wife=ex-wife

 uncomfortable

 

 Turtles - лишнее слово