У сувої було 24 м шовку. Протягом двух днів кравець щоденно відрізав по 6 м шовку на пошиття суконь. Скільки метрів шовку залишилось у сувої після цього? задача с коротким записом!

2

Ответы и объяснения

2011-12-18T13:58:14+00:00



2*6=12 м - відрізали за два дні

24-12=12 м - залишилось у сувої

Лучший Ответ!
2011-12-18T13:58:39+00:00



Было-24, отрезали-по 6м. в день. ВОПРОС: осталось?  1)6*2=12м. шёлка-использовал за два дня. 2)24-12=12 м. шёлка осталось.