Число 2405 помножити на добуток чисел 2 і 4. Число 840 поділити на добуток чисел 2 і 7. Суму чисел 351 і 249 збільшити у 4 рази. Різницю чисел 3440 і 2180 зменшити на добуток чисел 5 і 8.

2

Ответы и объяснения

2011-12-18T14:02:00+00:00



2*4=8

2405*8=19240

 

2*7=14

840/14=60

 

351+249=600

600*4=2400

 

3440-2180=1260

5*8=40

1260/40=31(ост 20)

Лучший Ответ!
2011-12-18T14:05:09+00:00



1)2405*2*4=19240. 2)840:(2*7)=60. 3)(351+249)*4=2400. 4)(3440-2180)-5*8=1220.