Для вирощування квітів приготували 58 кг садової землі. У ній було 20 кг. перегною, 9 кг золи и 2 кг торфу, а решту маси становив пісок. Скільки було кілограмів піску?

2

Ответы и объяснения

2011-12-18T14:36:35+04:00



20+9+2=31 кг

58-31=27 кг - піску

Лучший Ответ!
  • julyN
  • середнячок
2011-12-18T14:38:03+04:00

1) 20+9+2=31(кг)- перегноя, золы, торфа вместе

2) 58-31=27 (кг) - песка

Ответ 27 кг