1) 2(3-x)-(8+x)= ; 2)-4 (y+5)+(12-y)=; 3) -(7- x)+4 (x-5)=; 4)-9 (y-4)-(12+y)=

Ответы и объяснения

2013-11-15T19:39:39+04:00
Напиши   цю  задачу  щоб  побачити  що  виконувати
Лучший Ответ!
  • ymm
  • середнячок
2013-11-15T20:02:08+04:00
183. -7+x+3x-14=4x-21
-x-4-2x+8=4-3x
21-a-20+2a=1+ a
-13-b-b-13=-2b-26
184. 6-2x-8-x=-2-3x
4y-20+12-y=3y-8
-7+x+4x-20=5x-27
185.x/2+2/5-1/5+x=3x/2+1/5=1,5x+0,2