За перший рейс маршрутне таксі перевезло в 3 рази більше пасажирів, ніж за другий. Скільки пасажирів перевезено кожного разу, якщо за перший рейс перевезено на 18 пасажирів більше, ніж за другий?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-16T02:19:18+04:00

Нехай х пасажирiв-перевезено за другий раз, тодi за перший-3х. Т.к.за перший-на 18 бiльше, складемо порiвняння:3х-х=18; 2х=18; х=18:2=9(пас.)-за другий рейс; 9*3=27(пас.)-за другий. Перевiримо:27 бiльше 9 в 3 рази, 27-9=18.Рiшення вiрне.

2011-12-16T09:09:23+04:00



 х - перевезено за другий раз

3х - перевезено за перший

3х-х=18

2х=18

х=18/2

х=9 - пасажирів перевезено за другий раз

3*9=27 - пасажирів перевезено за перший раз