Есть ключивые слова.?
нет апатьпросто надо н
Хорошо.Сейчас .__
нормально?
да

Ответы и объяснения

2013-11-13T22:36:50+04:00
Мово рідна, слово рідне,
Як ту мову нам забути,

У тій мові нам співали,
Нам казки казали,
Бережіть її малята,
Бо вона – віконце миле,
Ця мова для мене,
Як мати, єдина.
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-11-13T22:39:15+04:00
Солов*їна, милозвучна,
Лиш одна така у світі.
Українську рідну мову,
буду завжди я любити.
І куди б я не поїхав,
Де б не кинула недоля,
Говоритиму лише я
на вкраїнській, любій мові.