магазин Тканини завезли 39 сувоїв тканини Майстриня пошиття одягу купила 5 сувоїв шерсті і 3 сувої драпу.Скільки сувоїв тканини залишилось у магазині?Розвязати Задачу двома способами.Повні розвязки Задачі.БУДЬЛАСКА!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-13T16:36:29+00:00
Насколько я поняла условие 39 + 5+3 = 47     и    5+3=8  39+8=47 если неправильно извиняюсь так как не сильна в вашем языке

2013-11-13T17:15:18+00:00
39-(5-3)=31....     39-5=34
                         34-3=31