а відповідь до задач треба?
да

Ответы и объяснения

2013-11-13T00:27:51+04:00
В небе летело СовСемь мало птиц. Какие летели птици и сколько их было. ( 7 сов)
Лучший Ответ!
2013-11-13T00:38:00+04:00
1.Павло множив деяке число на 301,але,забувши про цифру нуль,помножив на 31. Він отримав 372. Яке число мав би отримати Павло,якби був уважним?
Відповідь: 3612.

2.Усі чотирицифрові числа,що записуються за допомогою двох одиниць.одного нуля і однієї двійки ,виписали в ряд у порядку зростання . Чому дорівнює різниця між двомачислами,що стоять після і до числа 2011 у виписаному ряді?
Відповідь: 891

Гурток з математики відвідує 10  учнів . Учителька має 80 цукерок . Якщо вона дасть кожній дівчинці, що відвідує гурток , по однаковій кількості цукерок, то три цукерки залишаться. Скільки хлопців займається у цьому гуртку?
Відповідь: 3