Задача 328 на 2 баржах було 18600 кавунів коли з 1 баржі вивантажили 2600 кавунів на обох баржах кавунів стало порівно скільки кавунів було на кожній баржі спочатку допоможіть пліс

2

Ответы и объяснения

2013-11-12T21:47:51+04:00
18600-2600=16000- стало на двух баржах после выгрузки
16000:2= 8000 - на каждой барже
le;t lzre.
дуже дякую
обращайся))
як шо шо ти тоже))
Лучший Ответ!
2013-11-12T21:51:23+04:00
Решение:
1) (18600-2600)/2=8000 (кавунів)
2) 8000+2600=10600  - на першій баржі
теж дуже дякую навіть незнаю як правильно