Чи вистачить 5 т гороху , щоб засiяти ним поле , що маэ форму прямокутника зi сторонами 500 м i 400 м , якщо на 1 га землi треба висiяти 260 кг гороху ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-10T11:41:40+00:00



1) знайдемо площу поля

500*400=200 000 кв м=20 га

2)скільки потрібно гороху щоб засіяти поле?

260*20=5200 кг

3)чи вистачить гороху?

5т=5000кг

5000кг<5200кг,значить гороху не вистачить

 

 

  • ali07
  • главный мозг
2011-12-10T19:59:29+00:00



500 * 400 = 200000 м² = 20 га площадь поля

260 * 20 = 5200 кг = 5,2 т гороха потребуется чтобы засеять поле

5 т < 5,2 т следовательно гороха не хватит