На єлектропроводку витритілі 56 м шнура. На дві великі кімнати пішло по 20 м шнура на кожну ,на маленьку кімнату -решта шнура. Скільки метрів шнура вітратили на проводку в маленькій кімнаті? задача з виразом

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • ali07
  • главный мозг
2011-12-10T09:30:03+00:00



20 + 20 = 40 м провода ушло на 2 большие комнаты

56 - 40 = 16 м провода ушло на маленькую комнату

2011-12-10T10:42:08+00:00



I способ:

1) 20+20=40 (м) - провода ушло на 2 большие комнаты.

2) 56-40=16 (м) - провода ушло на маленькую комнату.

II способ:

Выражение: 56-(20+20)=16 (м)

Ответ: 16 метров провода ушло на маленькую комнату.