У хлопчика було 20 паличок.Після того як він склав кілька окремих трикутників,у нього залишилось 11 паличок.Скільки трикутників склав хлопчик?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-09T16:29:45+00:00



1) із скількох паличек склали трикутники?

20-11=9

2)скільки трикутників склав хлопчик?

9:3=3

Відповідь:хлопчик склав 3 трикутники

2011-12-09T16:31:46+00:00

20-11--9.,составил 3 треугольника