Доберіть до поданих словосполучень синонімічні їм дієслова. Чинити опір, надати дозвіл, дати доручення, проводити запис.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-07T21:45:30+00:00

Чинити опір -опиратися, протистояти

надати дозвіл - дозволити

дати доручення - доручити

проводити запис - записувати

 

  • Участник Знаний
2011-12-07T22:00:18+00:00

Чинити опір -опиратися.

надати дозвіл - дозволити,дозвольте. 

дати доручення - доручити.

проводити запис - записувати,записати.