У трьох ящиках 55 кг яблук. У другому ящику яблук на 4 кг більше, ніж у першому, а в третьому на 5кг більше, ніж у другому.

Скільки яблук у кжному ящику?

Розвяжіть будь-ласка тільки не через ікс х

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-08T00:21:58+04:00

1)55-4-5-4=42 кг. - це маса 3 ящиків.

2)42:3=14 кг у першому ящику

3)14+4 = 18 кг у другому

4)18+5 = 23 кг у третьому 

2011-12-08T00:25:15+04:00

Тримай,
1) Віднімаємо від загальної суми 55 кг 4 і потім 5 і ще 4 кг.
Отримуємо 42 кг. Це маса 3 ящиків, при умові якщо вони рівні.

2)Ділимо на 42 на 3 і отримаємо 14 Тобто 14 кг у першому ящику

3) У другому 14+4 = 18 кг

4) У третьому 18+5 = 23кг