Нужно придумать или найти загадки и пословицы (на украинском языке). если же найти, тогда не многим известные

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-07T16:47:56+00:00

Найрідніша, наймиліша,
Всіх вона нас пестить, тішить,
Завжди скрізь буває з нами.
Відгадайте, хто це?..
(Мама)

Спритний майстер у стрибках:
На деревах, по гілках.
Вся руда, пухнастий хвіст,
Рідний дім для неї – ліс.
(Білка)

У селянина грошей — як у жаби пір’я

У крестьянина денег — как у лягушки перьев

 

З паном судитись — як чолом об стінку битись

С паном судиться - как лбом о стенку биться

2011-12-07T16:51:18+00:00

Зимуве теплу, як мачушине добро.
Зимою деньок, як комарів носок.
Місяць лютий спитає, чи взутий.
Уночі тріщить, а вдень плющить.
Зима без снігу — літо без хліба.
Хто літом спеки боїться, той зимою не має чим гріться.
Хто про землю дбає, вона тому повертає.
Добре грунт угноєш — урожай потроїш.                                                                                                                                                                                                          Козак з біди не заплаче.
Береженого Бог береже, а козака шабля стереже.
Хто любить піч, тому ворог Січ.
Сміливість кріпості бере.
Не такий страшний чорт, як його малюють.                                                                                                                                                                                           Як нема сили, то й світ не милий.
Найбільше багатство — здоров'я.
Здоров'я маємо — не дбаємо, а стративши — плачем.
Скрипуче колесо довго їздить.
В здоровому тілі — здоровий дух.
Без здоров'я нема щастя.
Гарна дівчина, як у лузі калина.
Вуси — честь, а борода й у цапа єсть.                                                                                                                                                                                                   Нема того краму, щоб купити маму.
Рідна мати високо замахує, а помалу б'є.
Які мама й татко, таке й дитятко.
Яке коріння — таке й насіння.
Яке зіллячко, таке й сім'ячко.
Який Сава — така й слава.
Багато няньок — дитина без носа.
Шануй батька й неньку, то буде тобі скрізь гладенько.                                                                                                                                                                         місяць лютий — месяц февраль;
взутий — обутый;
дбає — беспокоится;
грунт угноєш — землю удобришь;
у цапа — у козла;
крам — товар;
татко — отец;
батьки — родители;
заздрий — зависливый;
небіж — племянник.