Запишіть будь ласка фонетичну транскрипцію слів Беззвучно,щастя,щось,оббити,ягня,жаль

2

Ответы и объяснения

2013-11-10T09:28:55+00:00
(б е з: в у ч н о )- беззвучно-9 б, 8 зв.,3 скл.,
(ш ч а с т` а )-щастя-5 б.,6 зв.,2 скл.,
(ш ч о с` ) - щось-4 б., 4 зв.,1 скл.,
( о б: и т и )-оббити-6 б., 5 зв., 2 скл.,
( й а  г н` а )- ягня-4 б., 5 зв.,2 скл.,
( ж а л`   )-жаль-4 б., 3 зв., 1 скл..
Лучший Ответ!
2013-11-10T16:05:45+00:00
Беззвучно (б е з з в у ч н о)-9 б.,9 зв.
Щастя (ш ч а с т"я)-5 б.,6 зв.
Щось (ш ч о с") 4 б.,4 зв.
Оббити (о б и т т и)-6 б.,6 зв.
Ягня (й" а г н" а)-4 б.,5 зв.
Жаль (ж а л")-4 б.,3 зв.