Вставь приставки ...летел два метра,...летел через океан....летел на два дня ....летел от стены .....летел до игрока.......летел на столб....летел в комнату......летел с крыши.....летел за ограду.....летел в небо

2

Ответы и объяснения

2011-12-07T14:13:37+00:00

пролетел два метра,пролетел через океан,прилетел на два дня, пролетел от стены

прилетел до игрока,прилетел на столб.прилетел в комнату.прилетел с крыши.пролетел за ограду.полетел в небо

Лучший Ответ!
2011-12-07T14:20:52+00:00



(про)летел два метра

(пере)летел через океан; (по)летел через океан

(при)летел на два дня; (у)летел на два дня

(от)летел от стены

(до)летел до игрока

(на)летел на столб; (за)летел на столб

(в)летел в комнату

(с)летел с крыши; (при)летел с крыши

(за)летел за ограду; (пере)летел за ограду

(по)летел в небо