Обчисліть обєм амоніаку( н. у) який віділяється при взаємодії амоній сульфату та натрію гідроксиду масою 40 г

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-09T21:50:44+04:00


Уравнение реакции: (NH4)2SO4 + 2NaOH = Na2SO4 + 2NH3 + 2H2O
Находим количество гидроксида натрия:
v(NaOH) = 40 г : 40 г/моль = 1 моль.
Количество аммиака в два раза больше, по уравнению реакции.
Находим объём аммиака:
V(NH3) = 2 моль * 22,4 л/моль = 44,8 л.
2013-11-09T22:20:41+04:00
 (NH4)2SO4 + 2NaOH = Na2SO4 +2NH3 +2H2O
    1моль                                            2моль
v(NaOH) =m \ M= 40 г |40 г/моль = 1 моль.
V(NH3) = 2 моль * 22,4 л/моль = 44,8 л.